28 Eylül 2015 Pazartesi

Şanışer Güya (Ft. Sokrat St) Şarkı Sözleri

Şanışer Güya (Ft. Sokrat St) Şarkı Sözleri

Albüm: Onuncu Gün (2015)
Söz&Müzik: Sarp Palaur&Samet Gönüllü(Sokrat St)
Düzenleme(Beat): Dirtybeatz

Sözler:

Bölüm 1:

Şanışer hayli kızgın adam;
akıncı rap, derin ve yağlı
Dikkat!
Bura karanlık;
adı bela mekan, serin ve dağlık
Kalemini bak, elinden aldım;
alevini weck, gelir devamı
"Bana bir kelime daha diss at da geleyim, sikeyim belanı."
Bugün bütün rapçilerde bir edebi tavır...
Sol kroşem, çenenir tanır.
Elimde kaldı haybe zeybek eden çok efenin kanı
"Benden iyi olduğunu söylüyormuş; yok ebenin amı..."
E benim "best, babe"
Kendini bir bok sananı rezil etmek mesleğim
Çünkü "game" hızlı, "fame" ıssız "fast lane"
Sikerler fanlarından gördüğün o desteği.
(guess what?)
Benim geçtiğim o yolları sen yeni gördün.
"Sen basket potasısın; ben üçlüğüyüm Larry Bird'ün"
Artık rap aleminde at koşturma döneminiz bitti;
kaçın lan!
"Tahtımı özledim ve geri döndüm."

Nakarat:
Oynarlar bazı bazı
safı
bazı
kurdu
Vaazı
kes
Boğazı
Kesilip odada
dağılır ağzı burnu bak!
Bak
Bak
Bak
Bak
Bak, bak,bak ezik takıl
Güya düşmez bellerinden yedi 7/24 Desert Eagle

Bölüm 2:

(Sokrat ST)
"Sana rap yerine önce doğru Tükçe lazım."
Burada yalnız bir iki adamla kaldık adamım; güç belayız.
Adamın protestodan anladığı tek dava "illuminati"; onu da
yanlış biliyor koduğumun üçgen ağzı
Artık bir şeyi doğru anlat bana.
Sorsan yüksek dağlar kadar
Ortam yüksek yağlan bana
ama
bil! Soko vuracak sağlam mala
(Bum!)
Dostlarım hala arkamdalar
"Sen de bilirsin.
En az senin kadar
ben de sinirliyim".
Bütün bu boş şarkıları ederim terk
"Hepsine yetecek kadar söz çıkar tek elimden "
(Gel)
Sıkıldım susmaktan
Şer'le Soko
(şimdi yok ol)
"Geri döndük otur anla kederinden"

Şanışer Güya (Ft. Sokrat St) Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder