19 Ocak 2016 Salı

Anıl Piyancı & DJ Artz I'm the King Şarkı Sözleri (Feat. Ezhel & Patron)

Anıl Piyancı & DJ Artz I'm the King tubidy mobil mp3 indir Şarkı Sözleri (Feat. Ezhel & Patron)
Ais Ezhel:
İz bırakmadan yürüsemde belli olur
Sapık sapık fantaziler kurdururken gri şehrin 50 tonu
Arpacık ve gez göz sokaklarda gez toz
Görenlerse tanır beni, selam çakar eş dost

Sanki geldi 90′ lar geri
Bu dinlediğin Türkçe Rap’in all star kasedi
Çünkü eskilerden el aldık, mc’ lerse meraklı
Yine de kıskanırlar çünkü rapçilerde fesattır

Da zevkli bence bel altından laflar
Uydurarak el altından satma kalbim her aldığına aç bak
Herçek Hip-Hop bu beatde Artz sanki Premo
Freestyle yaparken iyice artar libido

Acep neslim gerzek mi lan? Hepsinden bezdim
İlla bi bok bulup eleştircek hepsi
Eksin ve çek filmi hepsi gerçektir
Hala kulağımda çalar yeksin merceksin

Sim City bu sinemada besin gibi
Film gibi masal gecelerin 1001’i
Pimpirik olup ayıkla pirincini
Herkes yamuk yapabilir, yapmasada şimdilik

Leş sokakların köşesinde aldım bir nefes
Angaramda en temiz beyaz bile beş
Bu dünyayı satsam lakabım olurdu pezevenk
Çünkü dünya bi kahpe ama vermez bize zevk

Anıl Piyancı:
Dikkat bugün düşündüklerin gün gelir ters teper
Flowlarım illüzyonum, cümlelerim felsefem
Hiç yok bir ekibimiz mikrofonda ders veren
Sonuç belli çıkma boşa çünkü ringi terk eden

Olursun derbeder her sefer bu bozgun gibi
Benimki Fringe’ in sonu seninki Lost’ un gibi
Epeyi bir bozdun kendini boşuna coştun gibi
Bu takım mikrofonda Tecavüzcü Coşkun gibi

Her şey baştan başladı bir nevi big bang gibi
Seninki hatunlar dururken tavuk *mek gibi
Fazla konuşmasın kaşara bir ciklet verin
Hadise bana düet değil anca hizmet verir

Burada hisset Rap’i tek bi şüphen varsa boşuna da kirletme hiç
Çünkü bize kutsal bir sandıkta zimmet gelir
Gerekirse gidip aşarız lan Çin Seddini
Defolup hissetme

Kafiyeler kontrolden çıktı oldu zombi
Rap Writer gibi yapar zihinlere bombing
Hlhdf botun altında kotum olurum kombin
Seni görüp kesen kızların alayı tombik

MC idmanında flowları sanki crossfit
Galaksinin parçasıyım bütün gücüm kozmik
Barımsa 23. punch ım kalır son bi
Onu da ayırdım saygıya seni unutmadık Brok Beatz

Patron:
Bu mikrofonda şimdi küfredilen adam
Ulan nedir benden istediğiniz daha
Sakın sus deme nolur delirsin mi boss
Bu yumruk çok sert sanki derisi bir ton

Gerisi defolu akdenizimde boğul
Hat gerisinde ye bir kere yenisini doğur
Sarfetmedim yaşam için hiç efor
Bitch. Oyunu geçmem için yeter bir jeton

En iyisi bize sor.
Pat bu oyunda libero bu bebelere biberon
Benim namım diğer Siefo
Tam üstüne yürüyen makinalı bir ego

Brr pa pa tam şu anda kaç
Şimdi biz bizeyiz gevşeklere kapalı garaj
Madafucka’ Anıl Ais ben
Sorun yok bu ekip yanım-day-ken

Ve tabi PMC bitch…

Anıl Piyancı & DJ Artz I'm the King Şarkı Sözleri (Feat. Ezhel & Patron) Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder