9 Ocak 2016 Cumartesi

Contra Böyle Şarkı Sözleri (ft. Mister Geng & Orking)

Contra Böyle Şarkı Sözleri (ft. Mister Geng & Orking)
[Orking]
O zaman söyle
Nasıl yapalım sizce?
Bir öyle bir böyle?
O zaman şöyle
Boşa arama ne öyle ne şöyle
Böyle
[Contra]
Yep Lecter is back
Emin değilim belki Dexter'ımdır belki de Det
Ama şeytan değilim bana işlemez desturun beybi
Çünkü kuru kafatasımın altında X durur hep
Sesim mükemmelmiş, hayır üzgünüm
Bence sen sikik sesine maruz kalmışsın bi kaç tane yüzsüzün
Çünkü bi çoğu sülüktür ben dürüstüm dümdüzüm
Günümüz 28 şubat ben de Müslüm Gündüz'üm
Gel ve şimdi kes dilimi, zemheri gün bu da rap gribi
Tabi rap beni bana vermedi bulup ekledi yine teybine benim her birimi
Yerin altını üstüne tenteledim, Superman'im uçtum yer de ne ki
Gelgelelim keyf ederim ben bu cehenneme geldiğimden beri
Sanırım haklısın mükemmelim ve bu bok %5'im benim
Yaşlılarla işim yok yaşıtlarımsa reşit değil
Eski mısırdan kalan rezil bi tanrıyım ben hem de eril
Asilik yapma eğil, neden mi?
Çünkü kimse rahatsız olmadı terbiyesiz klibimdeki kadından da
Baldırı çıplak şarkıcılardan gelir elde eden Acun'dan da
Bana şuna buna katıl deme, bence yalaka Şahanlar bi şeyler yapsın
Eskiden taşak geçtiği o acurlara
Yoouv içerenköyden geldim benim adım mc jelibon
Aka ray ray kasım şarkım ''yetmedi ayran getirin kan''
Bana diyolar Turkish Eminem, hayır zodiac ben burası da Contistan
Hani birileri bin sene debelense de bir kılımı bile ben oynatmam
[Orking]
O zaman söyle
Nasıl yapalım sizce?
Bir öyle bir böyle?
O zaman şöyle
Boşa arama ne öyle ne şöyle
Böyle
[Mister Geng]
Rapçi olmak kolaydır başta övünmek
Hayat boyunca kavga etmeyip savaşçı görünmek
Bi kaç sikik dinleyip kalan sikikleri gömmek
Diğer küçük sikikler de sokakta görünce
Derler ki ''Galiba bu Mister Geng'', ben derim siktir git
Yükselmelisin 2000 feet girebilmek için bile bir feat
Yerin altındakiler Matrix'te çünkü hepsi birlik
Ama bu benim hiç sikimde değil çünkü ismim ifrit
Acun 50'yi getirdi reytingler havaya uçtu
Nasıl kadın sattığını anlattı kadınlar da çoştu
Uğurla gangstacılık oynardık 50 kuruştum
Sanırım Acun yüzünden düşüncesizce uyuştum
Bu draculayı uyandırın hiphop hamile ben bulantıyım
Ve uzak dur sanma ki duvarındaki twitter fenomeni gibi duyarlıyım
Ben uyurgezer bir durumdayım, 7 gün 7'si derin sulardayım
Şimdi arkamdan seslenin bitch acaba duyar mıyım?
[Orking]
O zaman söyle
Nasıl yapalım sizce?
Bir öyle bir böyle?
O zaman şöyle
Boşa arama ne öyle ne şöyle
Böyle

Contra Böyle Şarkı Sözleri (ft. Mister Geng & Orking) Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder