10 Temmuz 2016 Pazar

Ados feat. Atiberk - Efkarın Delisi tubidy

Ados feat. Atiberk - Efkarın Delisi tubidy

Ados feat. Atiberk - Efkarın Delisi tubidy mobil mp3 indir hiphop music indir bedava müzik dinle şarkı sözleri

Ados feat. Atiberk - Efkarın Delisi dinle


Şarkının sözleri

müşkül hayatın kıdemli askeriyim yine de izmarit toplayarak geçiyor gençliğim eşi yok benzeri yok şu talihsiz halimin istirahat yok, sürekli atış talimi mecburum defansı kollamam gerek bu sahada yalnızım defansif oynasam yeter zaten öyle galibetlerde gözüm yok bu avuntu sondan ikinci ben sondakiyse umudum farzı misallerle kurulmuş bu dünya ayarsız ihtimal sinsilesiyle buruk rüyam adem anadan üreyen bu beden dahi ziyan müştemilat dahi olamam artık her anlamda israf insanlar uzakta hep gönül doldu hicran bi hicmi yok bu maku-salim ister imdat ama öyle marur öyle gururludur ki hiç sorma hiç kimse kurtaramaz belki biraz küstah güneşe uzatamam elimi kaçtım insanlığa yenilip zaten çok sefilim kapımı çalıyor bu kez efkarın delisi bana akşamları verin alın gerisini sevginin zerresini görmedim göremedim bu müzevi bulutları sürdürme tanrım onlara baktıkça yalnızlığı bi başka tattım eledim biraz da zihnimi kederim bi başka artık daha da öfkelendim daha da yalan kaldım

Ados feat. Atiberk - Efkarın Delisi tubidy Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder