28 Eylül 2015 Pazartesi

Şanışer Dünya Şarkı Sözleri

Şanışer Dünya Şarkı Sözleri

Albüm: Onuncu Gün (2015)
Söz&Müzik: Sarp Palaur
Düzenleme(Beat): Dirtybeatz

Sözler:

Giriş:

Ağzımdaki tat gibisin
(Dünya)
Ömrüme milat gibisin
Yıkamadı beni suların, dünya
Olmayınca bile var gibisin
bu gece...
X2
Ölesim geliyor
Düşününce;
dönesim geliyor
Geriye
Yapamam;
nafile...

Nakarat:

Beni yem ederim el yerine
Yeri yel ederim ellerine
Kan akar; açarım ağzımı
Yazmam
Adını yine de defterime
(Dünya)

Bölüm 1:

Bu akşam koca cihanda yalnızım;
bir soran yok
Biçareyim
"Bir defter dolu dert var; ordu gibi
ve ben bir taneyim"
Sen nasılsın?
O aptal saksı çiçeğin açtı mı hiç?
"Ben ölmek istedim diye neşen kaçtı mı hiç?"
Yüzüm düşüyor caddelerine;
yoktan yere
Ölümü kabullenirim;
adını sormam gene
Affet çok içtim bugün
Jargon ondan sebep
"Ayık görünmek için;
sarhoş olmam gerek."

Bölüm 2:

Tarihimde kaç yenilgi?
Kaç kadın?
Kaç kez kapım çaldı;
ben çekindim açmadım.
Gördüm büyük şehirlerin'
andım taşrayı
"Kalbim sevmeyi düşledi;
aklım kaçmayı"
Huzuru beklerim de bildiğim tek yol hüzün, yar
Özler oldum depresyonda geçirdiğim o son güzü
Şimdi tutmaz ayaklarım; çünkü yok gücüm
"Zaten Dünya senden kaçmak için çok küçük"
Gel, hesaplaşalım;
bu taşra göl evim
Çok ince bir ipte yürüyor
bu akşam önemin
Önümüzde iki yol;
seçimi sana bıraktım
"Bu akşam doğmuyorsak;
bu akşam ölelim."

Şanışer Dünya Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder