19 Ocak 2016 Salı

Kaptan Niyaz Şarkı Sözleri (ft. Taladro)

Kaptan Niyaz  tubidy mobil mp3 indir Şarkı Sözleri (ft. Taladro)
Taladro Verse :

Sabahın beş buçuğu,uyumak son dileğim
Çünkü sensiz tüm uykulara kombineyim
Senle ilgili zor sorulardan sor bileyim
Ölüm toprağa,toprakta bana can yeleği

Kavurdum aşkım yiyip bitirdim ayrıca
Bir gün sende misafirim ol ayırıcam
Bir lokma tadarsan kafi gülüm,anlıcan
Ne ölüm ne senden korkmadım hiç ayrıca

Seneler aldı,unutmak hazin dedim
Yılmaya başladığımdan bu yana azim dedim
1 Bardak suyumdum dönmeye gurur dedim
Hep bir ümit hepde boş bir gemiyi bekledim

Sarardı her yanım bi kördüğüm bi döngüyüm
Yedin yedirdin ömrümü üstünde önlüğün
Herşeyi yap bizi senle sınama demişim
O gün bugün suskunum, bugündür öldüğüm

Sebebi sensin kazıdığım tüm yalanların
Sessiz ağladım sana hiç bir zaman yalanmadım
Ne yalanlar tanıdım yakalanmadı
Hala yabancısın,akıllanmadın

Nakarat x2

Tut elimi bırakma yada git ardına bakma
Sensiz yarına kalkmam, bu şehirde

Kaptan Verse:

Yanıyor işte içim cehennemde katlar inercesine
Yarama kalemi bastım asma güzel yüzünü
Unutturucu bağımlısı bu hafızamda dilenme git
Aynı şiirlerin başka dam bulaşmış öyküsüyüz

Bi yanım senin bi yanım zavallı kaldı kadın
Senin hayatın için babam kadar yandı canım
Anan kadar sardım ağ-ladığını görünce
Beni biraz sevmek isteseydin gönlüne kapatırdın

Şimdi bir içim otsun içimi güzelsin ve hoşsun
Anam babam gibisin aynı üzersinde yoksun
Hayatı sana güdümlü bir silah yerine koydum
Aşkla birleşti mermilerin yüreğimden vurdun

Yanıyor işte içim cehennemde katlar inercesine
Yarama kalemi bastım asma güzel yüzünü
Umutlarına sahip ol, her duama amin ol ve
Mutlu ol fakirhanemin güzel prensesi

Hiç (hiç) aklımdan hiç çıkmayan
Hiç aklıma gelmiyor gibisin sessiz ve uzak
Hafızam seni bulunca gözlerini yumar
Katilinle vedalaş, iyi uykular

Nakarat x2

Tut elimi bırakma yada git ardına bakma
Sensiz yarına kalkmam, bu şehirde

Kaptan Niyaz Şarkı Sözleri (ft. Taladro) Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder