9 Ocak 2016 Cumartesi

Ayla Çelik Aşk Şarkıları Şarkı Sözleri

Ayla Çelik Aşk Şarkıları Şarkı Sözleri
Söylememem gereken herşeyi söyledim,
Yapmamam gereken herşeyi yaptım,
Ben yolcu olarak doğmuşum,
Peşimden gelme.

Sayki bugün karşılaşmadık,
Sayki bugün ne sen ne ben yaşadık,
Sayki hiçbir şeydik buhar avladık,
Peşimden gelme....

Aşk şarkılarına biri dur demeli
Unutturmuyor ne kalanı, ne de gideni,
Ayrılıklar ölümsüz, şiirler hükümsüz,
Gidenler geri dönmemeli....

Aşk şarkılarına biri dur demeli
Unutturmuyor ne kalanı, ne de gideni,
Ayrılıklar ölümsüz, şiirler hükümsüz,
Gidenler geri dönmemeli....
Gidenler geri dönmemeli....

Sayki bugün karşılaşmadık,
Sayki bugün ne sen ne ben yaşadık,
Sayki hiçbir şeydik buhar avladık,
Peşimden gelme....

Aşk şarkılarına biri dur demeli
Unutturmuyor ne kalanı, ne de gideni,
Ayrılıklar ölümsüz, şiirler hükümsüz,
Gidenler geri dönmemeli....
Gidenler geri dönmemeli....

Ayla Çelik Aşk Şarkıları Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder