9 Ocak 2016 Cumartesi

Zeus Kabadayı İnat Şarkı Sözleri

Zeus Kabadayı İnat Şarkı Sözleri
Kimsem yok
Yalan bu dünya
Gülmek mi? Gitmek mi?
Seni sevmek mi?
Yalan bu dünya
Ölmek mi? Gelmek mi?
Seni sevmek mi?
Bugün yarım kaldım
Ertesi gün yarın var mı?
Ben attığın her adımı yarım saydım
O kadar uzaklaşmış olamazsın
Bırakıp gitmekte neymiş
Seni gitmen için mi sevdim lan?
Dünya çok mu sevdim?
Bırak tatavayı boşver
Yalanlarına da sana da
Bozmıcam ağzımı bugün
Yeterince leşim var
İnan ki umrumda değil
Git mutlu ol neredeysen (Git ulan)
Senin için üzülcektim lan nerdeyse
Kimsem yok
Yalan bu dünya
Gülmek mi? Gitmek mi?
Seni sevmek mi?
Yalan bu dünya
Ölmek mi? Gelmek mi?
Seni sevmek mi?
Senin canın yanmaz
Resmine daha a bakmam
Güzel gülüşlerini kendine sakla
Kusura bakma
Benim tahammülüm yok artık
Sana bakıp bakıp üzülmeye
Beni bu hale sen getirdin
Sormadım bir kere neden diye
Sorsam ney fayda cevap mı vericen
Hadi bırak
Bana bi duble daha koyun
Geçmişe geleceğe ona inat
Bana bi duble daha koyun
He sek olsun
Kimsem yok
Yalan bu dünya
Gülmek mi? Gitmek mi?
Seni sevmek mi?
Yalan bu dünya
Ölmek mi? Gelmek mi?
Seni sevmek mi?

Zeus Kabadayı İnat Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder