19 Ocak 2016 Salı

Ziynet Sali Dağınık Yatak

Ziynet Sali'nin Dağınık Yatak video klibiyle birlikte kısa bir süre önce sosyal medyada müzik severler ile paylaşılmış ve büyük bir beğeniyle karşılanmıştı. Ziynet Sali'nin No6 isimli albümünde yer alan şarkı dağınık yatak müzik top listelerinde ilk sıralarda yer alıyor ve müzik severlerin duygularına tercüman olmaktadır. Ziynet Sali Dağınık Yatak Şarkı Sözlerini siz değerli müzik severler ile paylaşıyoruz.

Ziynet Sali Dağınık Yatak
Ziynet Sali Dağınık Yatak Şarkı Sözleri
Ağırlaştı Üstümde
Tarifsiz Bir Yalnızsız
Benden Kaçan Kurtulan Kalbim
Geri Dönmüyor Artık
Yastığa Yorgana Kurban,
Her Gece Bana Ortak
Başıma Sardığım Dertten,
Mesul Değil, Dağınık Yatak
Baştan Aşşağı Düşündüm,
Ne Varsa Yanılgıdan İbaret
Nasıl Düşünmedim Dediğim Ne Varsa,
Şarkı sözleri
Hepsi Korkuya İbaret
Dönüşünde Gözüm Yok,
Benim Aklım Gidişinde
Yok Sattı Hatıralar,
Senin Eksikliğinde
Sahipsiz Kaldı Varmadı
Ziynet
Yüreğim Ele Öyle
Büyük Aşk Düşün Yattı
Kapı Önlerinde !
Dönüşünde Gözüm Yok,
Benim Aklım Gidişinde
Yok Sattı Hatıralar,
Senin Eksikliğinde
Sahipsiz Kaldı Varmadı
Yüreğim Ele Öyle
Büyük Aşk Düşün Yattı
Kapı Önlerinde !

Ziynet Sali Dağınık Yatak Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Admin

0 yorum:

Yorum Gönder